SAP HR Core HR
DeDo: Distribuujte dokumenty. Rýchlo, jednoducho a bezpečne
Problém
Distribúcia papierových dokumentov je nielen zdĺhavá kvôli manuálnym úkonom, ale nesie so sebou aj riziko straty a značné finančné náklady na distribúciu a archiváciu. Tie zahŕňajú čas zamestnancov, náklady na papier a kuriérske služby, či priestory na skladovanie. Pri väčšom počte dokumentov, ako napríklad pri ročnom zúčtovaní dane, sa výzvy ešte zvýrazňujú.
Riešenie
SAP aplikácia DeDo poskytuje riešenie pre hromadnú distribúciu a archiváciu dokumentov. Využívať pritom môžete širokú škálu preddefinovaných dokumentov, nahrať vlastné súbory alebo si vygenerovať nové dokumenty priamo v aplikácii pomocou dynamických šablón s rozsiahlymi možnosťami prispôsobenia.
Prečo DeDo
Škálovateľnosť
Pri implementácii si môžete zvoliť rozsah funkčností aj pripravených šablón, ktoré môžete neskôr obmeniť alebo rozšíriť.
Výber kanálov
Dokumenty môžete doručiť rôznymi spôsobmi, vrátane e-mailu, moderného webového rozhrania a ďalších možností.
Bezpečnosť
Aplikácia má zabudované nástroje na správu hesiel, šifrovanie dokumentov aj potvrdenie doručenia.
Archivácia
Dokumenty ostávajú na prehľadnom úložisku pre potreby auditu.
Obľúbené
Balíček daňových šablón
- Potvrdenie o zaplatení dane z príjmov zo závislej činnosti (2/3%).
- Potvrdenie o zdaniteľných príjmoch fyzickej osoby.
- Ročné zúčtovanie preddavkov na daň.
- Žiadosť o vykonanie ročného zúčtovania preddavkov na daň.
- Vyhlásenie na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane.
Výsledok
Výsledok
GLOBESY+
Chcete vedieť viac o možnostiach distribúcie dokumentov?
Dohodnite si nezáväznú konzultáciu s našimi expertmi.
- GLOBESY+ riešenia